מדי ערב, המגיש ינון מגל פותח את תוכנית הפטריוטים בהצגת חברי הפאנל. אך הערב (שלישי) מגל הציג פאנליסט חדש לקול מחיאות הכפיים באולפן: "גבירותיי ורבותיי, הפאנליסט החדש שלנו, קבלו אותו בבקשה, תמיר שנייד".
מגל פנה לשנייד בתחקור מהיר: "אתה מככב ברשתות החברתיות, אתה עושה כל מיני סרטונים, אתה איש ימין, לדעתי עבדת עם גלית דיסטל, נכון? ככה אתה מופיע לי בטלפון".

שנייד השיב שאכן עבד עם ח"כ גלית דיסטל אטבריאן במשך קרוב לשלוש שנים וסיפר מעט על עצמו: "בן 30, ירושלמי מלידה, מארמון הנציב. הייתי בגדוד 890, בוגר צנחנים. לאחר מכן הייתי לוחם בגדוד 8105, צנחני מילואים".
"למדתי בתיכון בגימנסיה העברית בירושלים", הוסיף שנייד, "אני רודף צדק, מודה באשמה, והכי חשוב, פטריוט. עכשיו עברתי עם אשתי והאימא הטריה לילדה שלי לגור במועצה האזורית גזר, במושב גן יוחנן".
