בית המשפט המחוזי הפך היום (שלישי) את החלטתו של בית המשפט השלום בראשון לציון, והאריך את מעצרם של שני חשודים בפרשת מאי גולן עד יום חמישי בגין קבלת דבר במרמה, זיוף, מרמה והפרת אמונים.
בין העצורים: עו"ד אהוד גבאי החשוד המרכזי – מעצרם הוארך עד יום חמישי. גם מעצרו של חיים יאיר מנחם הוארך עד יום חמישי. ענבל גבאי אשתו של אהוד – שוחררה למעצר בית. אלון שאולוף ואלעד אוחנה שוחררו גם הם למעצר בית.

עו"ד אהוד גבאי, החשוד המרכזי בפרשה, שוחרר אתמול למעצר בית ע"י שופט השלום, בטענה כי "ההיקף הכלכלי של העבירות אינו גבוה" – אך המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע על מנת לערער על ההחלטה. כאמור היום, הערעור התקבל ומעצרו הוארך על ליום חמישי.
כזכור, החקירה בעניינה של גולן, שנפתחה לפני יותר מחצי שנה לאחר תחקיר שפורסם נגד השרה, מתמקדת בחשד לקבלת דבר במרמה, שימוש בכספי ציבור לצרכים פרטיים, העסקה פיקטיבית והסתרת מקורות מימון.
אתמול, פשטו מהיחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 על משרדה של השרה לשוויון חברתי ולקידום מעמד האישה, מאי גולן, בירושלים. מאוחר יותר הגיבה השרה בחריפות: "גדלתי בדרום תל אביב עם נרקומנים וזונות – אני לא מתרגשת מהאיומים של יועצת משפטית לשעבר בעלת ניגוד עניינים".
