דובר צה"ל פרסם היום (שלישי) דברים בשם הרמטכ"ל, על רקע תחילת התמרון הקרקעי בעזה. הרמטכ"ל הדגיש כי "צה"ל הוא צבא העם, זה מקור כוחו. כמפקדו של הצבא, מחובתי להציג לפני כל פעולה את כלל המשמעויות הביטחוניות האפשריות. כלל הסיכונים וההזדמנויות הוצגו בפני הדרג המדיני בבהירות ובמקצועיות".
עוד אמר הרמטכ"ל כי "כעת, אנו מעמיקים את ההישג שיאפשר לקרב את סיום המלחמה". לדבריו, החזרת החטופים היא יעד מרכזי במערכה: "החזרת חטופינו זו מטרת מלחמה ומחויבות לאומית ומוסרית".

לקראת ימי החג ציין הרמטכ"ל את מסירותם של הלוחמים: "גם בימים אלה, כשעם ישראל עתיד להתכנס סביב שולחן החג, חיילינו מוצבים בהגנה ובהתקפה מתוך שליחות ומחויבות עמוקה לעם – אחדות ורעות שאין להם תחליף".
