בשבוע שעבר ניסו מחבלים מהכפר ניעמה שבבנימין לשגר רקטה מאולתרת לעבר שטח ישראל – אך הניסיון כשל. בפשיטת כוחותינו על האזור הרקטה אותרה לצד רקטה נוספת. מדובר באמצעי לחימה מאולתרים, ללא ראש קרב וללא חומר נפץ תקני.
מדובר צה"ל נמסר כי הפריטים הועברו לחקירת חבלני מג"ב איו"ש, במקביל למאמץ מבצעי ומודיעיני רחב שמטרתו סיכול התשתית ומניעת ניסיונות שיגור נוספים. "הפריט נמצא בבדיקה מקצועית, והמאמץ לאתר את המעורבים נמשך", נמסר.
כזכור, זה אינו המקרה הראשון שבו מאותרות רקטות מאולתרות ביהודה ושומרון. במסגרת הפעילות השוטפת של כוחותינו בשנה האחרונה נתפסו למעלה מ-1,000 פריטי אמל"ח, הושמדו עשרות מחרטות ששימשו לייצור אמצעי לחימה, ונאכפו צעדים נגד בתי מלאכה שסיפקו שירותים לטרור.
