האלימות בכבישים היא אחת מהבעיות החמורות במדינת ישראל. אך הסיפור הבא הוא בלתי נתפס. בני זוג מבני ברק נסעו ברכבם יחד עם שני ילדיהם הקטנים בני ה-4 והחצי שנה סמוך לעיר אשדוד. לפתע הגיח טנדר מהנתיב הסמוך, החל להתגרות ברכבם, ולאחר מכן אף ניגח אותם במהלך הנסיעה. נהג הרכב הנפגע הצליח במזל גדול לייצב את הרכב ולהמנע מתאונה קטלנית, אך נזק רב נגרם לרכב.
הנהג הפוגע נמלט מהמקום, לאחר מכן עצר בצד הדרך, השאיר מספר טלפון ונעלם. בעל הרכב הנפגע הגיש תלונה בתחנת המשטרה באשדוד שבמרחב לכיש וצירף את מספר הרכב הפוגע ומספר הנייד של הנהג הפוגע, אך מסיבה שאינה ברורה – הוחלט לסגור את התיק בטענה שאין תשתית ראייתית להצביע על עניין פלילי.
"כמעט הרגו לי את הילדים או לכל הפחות פצעו אותם ובתחנת המשטרה באשדוד אפילו לא טורחים לחקור את האירוע ולזמן את הנהג הפוגע? איך אני אמור להרגיש בטוח בכביש במצב כזה?", שתף בתסכול ל-C-14 בעל הרכב.
לאחר הפרסום: במשטרה הוחלט לפתוח את התיק מחדש ולזמן את הנהג החשוד לחקירה לצורך בדיקת הנסיבות
