accessibility-icon
share-icon
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

כ"ץ: "עזה תיחרב ותהיה למצבה למי שרוצח, אונס ושורף ילדים"

שירה קריפס

שירה קריפס

כג אלול ה'תשפה (16.09.25)

22

26

like

1

dislike

שר הביטחון ישראל כ"ץ ביקר באוגדה 162, שהחלה לפעול בעיר עזה • במהלך הביקור הדגיש כ"ץ בפני החיילים כי מטרות המבצע הן שחרור כל החטופים והכרעת חמאס • לדבריו, הפעילות הצבאית חייבת להתבצע במלוא העוצמה כדי להגן על הכוחות וליצור לחץ שיסייע בשחרור החטופים


שר הביטחון ישראל כ"ץ ביקר הבוקר (שלישי) באוגדה 162, שהחלה לתמרן בעיר עזה. כ"ץ קיבל סקירה על הפעילות המבצעית בעיר ושיבח את כוחות האוגדה על פעילותם עד כה.

בדבריו לחיילים, הדגיש כ"ץ, כי המטרה היא להכריע את חמאס ולהבטיח את שחרור החטופים: "מהחמאס אנחנו צריכים שני דברים בלבד – לשחרר את כל החטופים ולהתפרק מנשקו".

maximize-image
images-count1+
פעילות כוחותינו ברצועה | צילום: צפריר אבייב

השר הוסיף כי העוצמה המבצעית תותאם לשיקול ההגנה על הכוחות: "הפעילות חייבת להיות בכל העוצמה מתוך שיקול אחד בלבד, להגן על הכוחות, על החיילים שלכם, על המפקדים כאן". לדבריו, הגברת העוצמה תשפיע ישירות על היכולות של חמאס ותיצור מנוף לשחרור החטופים.

כ"ץ תיאר את עתידה של עזה אם החמאס ימשיך לפעול: "הרוצחים, האחים סינוואר, הרסו את עזה, ואם עז א-דין אל-חדאד ימשיך כך – הוא יחריב את עזה. הם ישלמו את המחיר ועזה תיחרב ותהיה למצבה למי שמרים את ידו ורוצח, אונס ושורף ילדים".

אוגדה 98 נערכת לכניסה לעיר עזה
maximize-image
images-count1+
לוחמינו באימון לפני הכניסה הקרקעית לעיר עזה | צילום: דובר צה"ל

השר ציין כי שליטה בעיר עזה היא מפתח לפגיעה ביכולות של החמאס: "אנחנו רוצים להשתלט על העיר עזה כי היא היום הסמל השלטוני העיקרי של החמאס. היום אם עזה תיפול – הם ייפלו. ואם הם ייפלו נוכל לקצר את הדרך למטרות שאנחנו רוצים באופן מהיר יותר".

כ"ץ קרא להמשך הפעילות והדגיש כי אם הכוחות יפעלו כפי שפעלו עד כה, קיימת תקווה להגיע "לנקודת שבירה" שתקצר את הדרך להשגת המטרות המבצעיות ותמנע נזקים מיותרים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News