קשיש כבן 89 מבאר יעקב ניסה היום (שלישי) להיכנס לביתו דרך חלון קטן ונלכד למוות. לאחר מאמצים של מתנדבי זק"א בזירה, ופת המנוח שוחררה לקבורה ישירות מביתו.
מתנדבי זק"א מוטי עטיה ושמואל לוי, שטיפלו בכבוד המת בזירה, מסרו: "מדובר בזירה קשה מאוד. על פי דברי השכנים, הקשיש חזר לביתו וככל הנראה לא הצליח להיכנס מהדלת, ונאלץ לנסות להיכנס דרך חלון קטן. למרבה הצער הוא נלכד למוות בתוך החלון. כוחות הכיבוי שהוזעקו לזירה חילצו את המנוח. בסיוע מתנדבים נוספים טיפלנו בכבוד המת".
