שבוע בדיוק לאחר הירצחה של שריתה מנדלסון הי"ד בפיגוע בצומת רמות, הושחתו הבוקר (שלישי) קירות בניין הנהלת תנועת בני עקיבא בירושלים. על הקירות רוססו צלבי קרס וכתובות נאצה נגד התנועה.
בעקבות האירוע הוגשה תלונה במשטרה וכן נשלחה פנייה לגורמי עיריית ירושלים בדרישה להסיר בהקדם האפשרי את הכתובות המזעזעות.

כזכור, שריתה מנדלסון, שהייתה עובדת וחברה בהנהגת בני עקיבא, נרצחה בפיגוע הקשה בצומת רמות, בו פתחו שני מחבלים במסע רצח. בפיגוע נרצחו שישה בני אדם ונפצעו עשרה נוספים.
ממשטרת ישראל נמסר: "הבוקר, נפתחה חקירה במשטרה בעקבות ריסוס כתובות נאצה על מבנה בדרום העיר ירושלים, במטרה לאתר ממצאים ולהגיע אל העומדים מאחורי המעשה".
