שר הביטחון ישראל כ"ץ נפגש היום (שני) עם זהבה גרוס מידן, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, ועם שלומי נחומסון, מנכ"ל הארגון. במהלך הפגישה הביע השר את מחויבותו של משרד הביטחון למשפחות השכולות בכלל, ולאלמנות ויתומי צה"ל וכוחות הביטחון בפרט.
כ"ץ עמד על המשך שיתוף פעולה עם הארגון במטרה להרחיב את המענים גם לאחר העברת תיקוני החקיקה. מלבד קצבאות חודשיות, השר דן עם הנהלת הארגון באפשרויות נוספות, כגון הטבות בתשלום ארנונה, ברכישת דיור או קרקע בתנאים מועדפים ועוד.

השר כ"ץ שיתף במאמצי משרד הביטחון, בהובלת ראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת אריה מועלם, להביא לשיפור משמעותי ברווחתם של האלמנות והיתומים, בין היתר באמצעות חקיקה נרחבת. מנגד, יו"ר הארגון הציגה את עמדתו, הגורסת כי יש לתת מענה שוויוני לכל יתומי צה"ל ללא אפליה על רקע גילם.
עוד ציין שר הביטחון כי החקיקה שמובאת כעת בתיאום עם משרד האוצר הינה בשורה משמעותית ותיקון עיוותים היסטוריים, לצד הרחבה משמעותית של ההטבות הניתנות לאלמנות ויתומי צה"ל. יחד עם זאת, ציין כי בשלב זה נדרש לקדם את החקיקה "יד ביד" על מנת לבצע את קפיצת המדרגה הנדרשת.
