accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

לראשונה היום: דובר צה"ל פירסם הודעת פינוי לבניין בעיר עזה

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כב אלול ה'תשפה (15.09.25)

2

1

like

0

dislike

דובר צה"ל קרא לתושבי עזה להתפנות ממבנה ומאהלים סמוכים בשכונת רימאל ונמל עזה, בשל תשתיות טרור של חמאס במקום והכנה לתקיפה צבאית קרובה


דובר צה"ל פירסם לפני זמן קצר היום (שני) הודעה לתושבי עזה, בה נקראו להתפנות באופן מיידי ממבנה מגורים ומאהלים סמוכים באזור נמל עזה ושכונת רימאל.

לראשונה היום: דובר צה"ל פרסם הודעת פינוי לבניין בעיר עזה
maximize-image
צילום: חשבון ה-X של דובר צה"ל בשפה הערבית

בהודעה, שנמסרה בערבית, ציין צה"ל כי בבניין ובסביבתו – ובהם גם "מגדל אל-עפרי" המסומן באדום – קיימות תשתיות טרור של חמאס, ולכן בכוונתו לתקוף את המתחם בזמן הקרוב. צה"ל הדגיש כי הפינוי נועד לשמור על חיי האזרחים והנחה את התושבים לנוע דרומה, לכיוון האזור ההומניטרי שהוגדר במועסי.

בהתאם להודעת דובר צה"ל, מדובר בחלק מהמאמצים להרחיק אזרחים מאזורים בהם מתבצעת פעילות צבאית, תוך המשך הלחימה נגד תשתיות הארגון בעיר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News