דובר צה"ל פירסם לפני זמן קצר היום (שני) הודעה לתושבי עזה, בה נקראו להתפנות באופן מיידי ממבנה מגורים ומאהלים סמוכים באזור נמל עזה ושכונת רימאל.

בהודעה, שנמסרה בערבית, ציין צה"ל כי בבניין ובסביבתו – ובהם גם "מגדל אל-עפרי" המסומן באדום – קיימות תשתיות טרור של חמאס, ולכן בכוונתו לתקוף את המתחם בזמן הקרוב. צה"ל הדגיש כי הפינוי נועד לשמור על חיי האזרחים והנחה את התושבים לנוע דרומה, לכיוון האזור ההומניטרי שהוגדר במועסי.
#عاجل ‼️ انذار عاجل إلى كل من لم يخل بعد منطقة ميناء غزة وحي الرمال في البلوكات 707, 708, 663, 782 وتحديدًا في برج الغفري المحدد باللون الأحمر وفي الخيام القريبة منه والواقع في مفترق شارع جابر بن حيان وعمر المختار
⭕️سيهاجم جيش الدفاع المبنى في الوقت القريب نظرًا لوجود بنى تحتية… pic.twitter.com/k7nsOIyxDr
— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) September 15, 2025
בהתאם להודעת דובר צה"ל, מדובר בחלק מהמאמצים להרחיק אזרחים מאזורים בהם מתבצעת פעילות צבאית, תוך המשך הלחימה נגד תשתיות הארגון בעיר.
