בטקס מצטייני המשטרה לרגל ראש השנה, שנערך היום (שני) במכללה לשוטרים, נשא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דברים והציג את חזונו לשנה הקרובה. בדבריו שיבח את פעילות השוטרים והודיע על תוכניות נוספות לשיכון אנשי כוחות הביטחון, לצד הצהרה חריגה בנוגע לעתיד רצועת עזה.
בן גביר פתח את נאומו בדברי תודה לשוטרי ישראל: "ברגעים אלו, כשעם ישראל מתכונן לפתיחת השנה החדשה, אנו מתכנסים כאן בטקס ממלכתי כדי להביע תודה והערכה לשוטרי ישראל – אלה שנמצאים בחזית, מגלים אומץ לב ומסירות נפש, ושומרים על ביטחוננו יום ולילה. זוהי שעת כבוד לאומית, ובה אנו אומרים בקול ברור: העם אתכם, המדינה אתכם".
בהמשך התייחס להשקעות האחרונות בדיור לשוטרים: "בתוך כל המשאבים והסיוע שלנו למשטרה השקענו גם בדיור לשוטרים בשדרות, באר שבע, בית שמש, ובשכונת נחלאות בירושלים".
"התיישבות מביאה ביטחון"
השר סיים את נאומו בהצהרה על חזון עתידי להקמת שכונת שוטרים בעזה לאחר סיום הלחימה: "ובעזרת השם, אני כבר מתכנן את השכונה הבאה לשוטרים, שתהיה באחד המקומות היפים במזרח התיכון – נסיים את ההכרעה בעיר עזה, ונקים שם שכונת שוטרים מפוארת מול הנוף של הים. התיישבות מביאה ביטחון, והגיע הזמן להתיישבות יהודית בעזה. זה לא יהיה סתם דיור, זה יהיה סמל לאמונה ולחזון שלנו".
