פרסום ראשון: ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ביקש משר האוצר לשעבר, משה כחלון להפגש עמו. במהלך הפגישה, נשאל כחלון על כוונותיו הפוליטיות העתידיות.
משה כחלון אישר לחדשות 14 את עצם קיום הפגישה כמו גם את בקשתו של בנט, אך ביקש שלא לדבר על תוכן הפגישה. למרות זאת, ניתן להניח כי הם דיברו על שיתופי פעולה כאלו ואחרים. בשיחות עם מקורבים, טען שר האוצר לשעבר כי הוא "ליכודניק ונשאר ליכודניק".

הפגישה עם כחלון היא חלק משורת פגישות שבנט מקיים בימים אלו עם דמויות פוליטיות בכירות בקרב האופוזיציה וגוש השמאל. כך למשל, בסוף אוגוסט הוא נועד עם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן.
הפגישה התקיימה על רקע האפשרות של ריצה משותפת, כפי שחשפנו בחדשות 14. לטענת השניים, הם שוחחו על המשך המלחמה בעזה, המגעים לעסקת חטופים, סוגיית הגיוס, הכלכלה הישראלית, וכן "בדרכים השונות להחלפת הממשלה בהקדם האפשרי על מנת לתקן את ישראל".

בנוסף, בשבוע שעבר בנט נפגש עם ח"כ לשעבר גדי איזנקוט, כשלטענתם, הם דנו ב"פעולות ליצירת הנהגה חדשה וטובה לישראל, שתאחד את העם, תבצר את הביטחון ותשקם את המדינה".
דבר הפגישה פורסם בהודעה לעיתונות שפורסמה מטעם השניים, בה נכתב כי הם "שוחחו על המלחמה בעזה והדחיפות בהשבת החטופים ועל ההידרדרות במצבה הבינלאומי של מדינת ישראל". לאחר מכן הוסיפו כי "פגישה זו הינה בהמשך למספר פגישות שקיימו השניים בשבועות האחרונים וכחלק מתכנית ההיערכות המתואמת להחלפת הממשלה".
