ראש הממשלה לשעבר והאסיר המשוחרר אהוד אולמרט, התראיין היום (ראשון) בערוץ התקשורת הקטארי "אל ג'זירה", בנוגע לתקיפה הישראלית בדוחא נגד מנהיגי ארגון הטרור הרצחני חמאס, והביע צער על הפגיעה בבנו של ח'ליל אל-חיה, אחד מיעדי החיסול המרכזיים של ישראל.

חמאס מודה: בנו של חליל אל-חיה חוסל בתקיפה בקטאר
37
11.09.25|סיון יחזקאל
"אני רוצה לומר ולהגיב כאן לראשונה", אמר אולמרט במהלך הריאיון, "כי אני מצטער על בנו של אל חיה ועל אשתו. הוא לא היה צריך להיות קורבן, וגם אשתו נפגעה". לאחר מכן, הוסיף: "אנחנו נלחמים בטרור – אבל משפחותיהם הם עניין נפרד".

נזכיר, בנו של אל חיה מוגדר גם הוא מחבל בשורות ארגון הטרור הרצחני – גם אם בדרג נמוך ושולי יותר מזה של אביו. כשאישרו את חיסולו – חמאס פרסמו את תמונתו על כרזה המיועדת למה שהם מכנים "שהידים".
