accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

משלימים את העבודה: כוחותינו חיסלו 11 מחבלים בצפון עזה | צפו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כא אלול ה'תשפה (14.09.25)

6

5

like

0

dislike

במהלך פעילות ממוקדת בבית חאנון שבצפון הרצועה, כוחותינו חיסלו 11 מחבלים, בהם מפקדים בשטח, והשמידו תוואי מנהרות ותשתיות טרור • המבצע התמקד בשכונת הקסבה והוביל לפגיעה משמעותית במערך התת קרקעי של הארגון


כוחותינו השמידו 11 מחבלים בתוואי מנהרות של ארגון הטרור הרצחני חמאס במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה, בפעילות ממקודת שהתרחשה בשבועות האחרונים. בין המחוסלים נמנים גם מחבלים מדרגי הפיקוד בשטח.

במהלך הפעילות, כוחות צה"ל ושב"כ התעכבו במרחב בית חאנון, במטרה לחסל את שרידי המחבלים במרחב ולחשוף את מערך תשתיות הטרור התת קרקעיות שנותר באזור. עיקר המאמץ התמקד בשכונת "הקסבה", שנחשבה למוקד פעילותם של המחבלים שלא חוסלו עד כה.

maximize-image
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

בפעילות השתתפו כוחות מהחטיבה הצפונית בפיקוד אוגדה 99, בסיוע שב"כ, מודיעין ותצפיות. הכוחות המתמרנים זיהו יעדי טרור, ובהכוונתם תקף חיל האוויר פירי מנהרות ותוואי תת-קרקע. התקיפות הובילו לאיתור וחיסול המחבלים, ולפגיעה משמעותית בתשתיות הטרור שנותרו באזור.

עקבו אחרינו גם ב-Google News