כוחותינו השמידו 11 מחבלים בתוואי מנהרות של ארגון הטרור הרצחני חמאס במרחב בית חאנון שבצפון רצועת עזה, בפעילות ממקודת שהתרחשה בשבועות האחרונים. בין המחוסלים נמנים גם מחבלים מדרגי הפיקוד בשטח.
במהלך הפעילות, כוחות צה"ל ושב"כ התעכבו במרחב בית חאנון, במטרה לחסל את שרידי המחבלים במרחב ולחשוף את מערך תשתיות הטרור התת קרקעיות שנותר באזור. עיקר המאמץ התמקד בשכונת "הקסבה", שנחשבה למוקד פעילותם של המחבלים שלא חוסלו עד כה.

בפעילות השתתפו כוחות מהחטיבה הצפונית בפיקוד אוגדה 99, בסיוע שב"כ, מודיעין ותצפיות. הכוחות המתמרנים זיהו יעדי טרור, ובהכוונתם תקף חיל האוויר פירי מנהרות ותוואי תת-קרקע. התקיפות הובילו לאיתור וחיסול המחבלים, ולפגיעה משמעותית בתשתיות הטרור שנותרו באזור.
