היום (ראשון) התקיים בפריז יריד העלייה הגדול ביותר שנערך בעשור האחרון. אלפי יהודי צרפת הגיעו ליריד, כאשר לפני האירוע ההרשמה עמדה על למעלה מ-3,000 בעלי משפחות. במסגרת האירוע, רוכזו במקום אחד עשרות דוכנים של משרדי הממשלה, מערך הליווי של משרד העלייה והקליטה, נציגי הסוכנות היהודית, ההסתדרות הציונית, ונציגים מרשויות מקומיות.
מאות יהודים השתתפו שבוע לפני היריד בערבי התעניינות שהתקיימו בשנוא עלייה. במהלך היריד השיק שר העלייה והקליטה, אופיר סופר, את קמפיין עידוד העלייה החדש הנושא את השם "עוד יותר טוב", אשר מציג את הישגי מדינת ישראל ואת הרגעים המרגשים בתחומי החיים השונים.

זאת במטרה לעודד עלייה ולחזק את הזיקה של יהודי התפוצות למדינת ישראל. השר סופר נשא דבריו בקמפיין עידוד העלייה: "היה לי חשוב להגיע לכאן ולומר ליהודי צרפת שאנחנו עוקבים בדאגה אחר ההתרחשויות. ההובלה של ההכרה במדינה פלשתינית יוצאת מפריז, וזהו פרס לאויבינו שהוכו קשות ועלולים לראות בכך ניצוץ של תקווה".
עוד הוסיף כי "בשבוע שעבר ההרשמה חצתה את רף ה-3,000 משפחות. לאחר שראיתי את הנתונים, החלטתי להגיע אישית ולהעביר את המסר הברור: מדינת ישראל מחזקת את יהודי צרפת וקוראת להם לשוב הביתה. העלייה בעת הזו, לכל חבלי ארצנו, היא התשובה הציונית ההולמת".

מאז ראש השנה עלו לישראל כ-22 אלף עולים חדשים: 2,800 מצרפת, 3,200 מארה"ב, וכ-800 מבריטניה. לאחר טבח השבעה באוקטובר עלו מצרפת קרוב ל-5,000 עולים חדשים.
