כוחות צוות הקרב של חטיבת גבעתי הפועלים תחת אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה (בין שבת לראשון) מעל ל-10 מחבלים והשמידו תשתיות טרור ברצועת עזה. כמו כן, חטיבת האש 245 חיסלה מחבלי חמאס והשמידה מחסני אמצעי לחימה במרחב.
כחלק מהמאמץ למיגור תשתיות טרור במרחב, צוות הקרב של חטיבה 401 פועלים בפאתי שכונת שיח' רדואן, במסגרת פעילותם כוחות האש החטיבתי זיהה כ-10 מחבלים של ארגון הטרור חמאס אשר חוסלו על ידי כוחותינו.

בנוסף, חטיבת האש 990 שפועלת בצפון הרצועה תחת אוגדה 99 חיסלה מחבלים במהלך סוף השבוע, והשמידה עמדות ירי נ"ט שבוצע מהם ירי לעבר כוחותינו בשטח.
במקביל, כוחות החטיבה הצפונית וחטיבה 11 השמידו מספר מבנים צבאיים אשר שימשו מחבלים מארגון הטרור לתצפת על כוחותינו. בנוסף צוות הקרב של חטיבה 6 השמיד אמצעי תצפית נוספים של חמאס תוך חיסול מחבלים.

כוחות צה"ל בפיקוד דרום ממשיכים לפעול בהכוונת אמ"ן ושב"כ נגד ארגוני הטרור ברחבי רצועת עזה.
