משטרת מחוז דרום הודיעה על סיכול פעילותן של שתי כנופיות גנבי תשתית, שגרמו נזק כבד של מיליוני שקלים לחברות תקשורת ברחבי הארץ. המבצע התקיים בעקבות חקירה סמויה של הימ"ר במחוז.
במהלך הפעילות, נתפסו שתי כנופיות "על חם" לאחר שביצעו מספר פריצות לאתרי תקשורת באותו היום. כנופיה אחת נעצרה בסמוך לתחנת דלק בקלנסוואה, וכנופיה נוספת נעצרה בתחנת דלק בכביש 6. ברשותם של החשודים נתפסו כלי פריצה, סוללות ליתיום וחלקי תקשורת גנובים נוספים.

בסך הכול נעצרו ארבעה חשודים, בני 19, 28, 31 ו-43, כולם תושבי הפזורה הבדואית בנגב. החשודים הועברו לחקירה בימ"ר דרום, וצפויים להיות מובאים היום להארכת מעצר בבית המשפט לתעבורה בחדרה. החקירה בעניינם נמשכת.
