התרעות על חדירת כטב"ם הופעלו היום (ראשון) בבאר אורה שבערבה. מדובר צה"ל נמסר כרגע כי "הופעלו התרעות על חדירת כלי טיס עוין במרחב באר אורה, הפרטים בבדיקה". האזעקות מגיעות לאחר שבשבוע שעבר המקום חווה רצף התרעות בעקבות שיגורים על ידי החות'ים בתימן.
בעקבות חדירת כלי טיס עוין, מטוס נוסעים שהמריא מתל אביב והיה אמור לנחות בנמל התעופה רמון בעוד זמן קצר, מתעכב ועשוי לחזור חזרה לנמל התעופה בן גוריון.
בהמשך עדכנו בצה"ל כי חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מתימן. התרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו בעקבות חשש לנפילת שברי יירוט.
