דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם הבוקר (ראשון) הודעת פינוי מיידי מנמל עזה, משכונת רימאל וממגדל כות'אר. בהודעה נמסר כי זו אזהרה דחופה לכל מי שטרם פינה את האזור, שכן צה"ל יתקוף בקרוב את הבניין עקב נוכחות תשתית טרור של חמאס במקום.
#عاجل ‼️ انذار عاجل إلى كل من لم يخل بعد من منطقة ميناء غزة وحي الرمال الجنوبي في البلوكات 727، 786، 787، 788، وبشكل خاص برج الكوثر المحدد باللون الأحمر وفي الخيام القريبة منه والواقع في شارع دمشق
⭕️سيهاجم جيش الدفاع المبنى في الوقت القريب نظرًا لوجود بنى تحتية إرهابية لحماس… pic.twitter.com/AHN3vvcHZf
— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) September 14, 2025
"בגושים 727, 786, 787, 788, ובמיוחד את מגדל כות'אר המסומן באדום ואת האוהלים הסמוך לו הממוקמים ברחוב דמשק. צה"ל יתקוף את הבניין בקרוב עקב נוכחות תשתית טרור של חמאס בתוכו או בסמוך לו. למען ביטחונכם, הנכם נאלצים לפנות את הבניין באופן מיידי ולפנות דרומה לכיוון האזור ההומניטרי באל-מוואסי", נכתב בהודעה.
