הולכת רגל בת כ-60 נפגעה אנוש היום (שבת) מרכב בשדרות הנשיא וייצמן באור עקיבא. כוחות ההצלה העניקו לה טיפול רפואי במקום תוך ביצוע פעולות החיאה, לאחר שזיהו כי היא סובלת מחבלה רב מערכתית.
זמן קצר אחרי האירוע, משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות המקרה, ועיכבו את נהג הרכב לחקירה בנושא. חובשת מד"א אורלי קינן שהגיעה לזירה, סיפרה: "הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק ונשימה".
"התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויי לב, הנשמות ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה", סיכמה קינן את האירוע.
