במהלך הפגנה שהתקיימה היום (שבת) באום אל פחם, נעצרו שני מפרי סדר לאחר שהניפו שלטים וקראו קריאות נגד המלחמה שישראל מנהלת נגד ארגוני הטרור בעזה.

בתחילה ביקשו השוטרים מתחנת אום אל פחם משני המפגינים לחדול מפעולותיהם שהפריעו לשלום הציבור ולהישמע להנחיות השוטרים. אך לאחר שהשניים התעלמו מהוראות השוטרים הם נעצרו לבסוף.
מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק, יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה".
