accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שני ערבים הניפו שלטים נגד צה״ל - ונעצרו

דסק C14

דסק C14

כ אלול ה'תשפה (13.09.25)

8

3

like

0

dislike

השניים הניפו שלטים וקראו קריאות נגד המלחמה שישראל מנהלת נגד ארגוני הטרור בעיר עזה • לאחר מכן, השוטרים ביקשו מהם מספר פעמים להישמע להנחיות ולא להפר את הסדר הציבורי • שני המוחים סירבו להישמע להנחיות ובעקבות כך - נעצרו


במהלך הפגנה שהתקיימה היום (שבת) באום אל פחם, נעצרו שני מפרי סדר לאחר שהניפו שלטים וקראו קריאות נגד המלחמה שישראל מנהלת נגד ארגוני הטרור בעזה.

maximize-image
ההפגנה באום אל פחם | צילום: דוברות המשטרה

בתחילה ביקשו השוטרים מתחנת אום אל פחם משני המפגינים לחדול מפעולותיהם שהפריעו לשלום הציבור ולהישמע להנחיות השוטרים. אך לאחר שהשניים התעלמו מהוראות השוטרים הם נעצרו לבסוף.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק, יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News