במהלך מחאת שמאל שנערכה הערב (מוצאי שבת) בצומת כרכור, אחד המפגינים, תושב המקום בן 53, חשוד כי ניפץ את השמשה הקדמית של רכב נוסע שבו שהו ילדים קטינים. האירוע עורר בהלה בקרב הנוסעים וגרם לנזק לרכב.
שוטרי משטרת ישראל עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה בתחנת זכרון יעקב, שם יוחלט בהמשך אם לבקש את הארכת מעצרו. במשטרה הדגישו כי ונדליזם ותקיפות אינן חלק ממחאה לגיטימית, וכי על אף שהמשטרה מאפשרת את חופש המחאה כחלק מהדמוקרטיה – היא לא תאפשר הפרות סדר, פגיעה בחופש התנועה או התנהגות המסכנת את שלום הציבור.

זו אינה התפרעות ראשונה של מפגיני שמאל במהלך הפגנה. רק הערב השרה מאי גולן הותקפה הערב מחוץ לאירוע הרמת כוסית של הליכוד בפתח תקווה, כאשר מפגיני שמאל קיבלו את פניה בקריאות גנאי, קללות, יידוי חפצים והטחת הערות בעלות אופי מיני. גולן נאלצה להגיע לאירוע תחת אבטחה כבדה, ובמשטרה נפתחה תלונה בעקבות המתקפה.
מלבד זאת, לפני כשבועיים, במהלך מחאת שמאל בירושלים תחת הכותרת "הקריאה להחזרת חטופים" הוצת רכב של מילואימניק, ומספר בתים אף נשקפו בסכנת שריפה. המשטרה כינתה את האירוע "חציית קו אדום" וציינה כי מדובר בפורעי חוק ולא במוחים לגיטימיים, בעוד יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ושר המשפטים יריב לוין תקפו בחריפות את היועמ"שית בהרב-מיארה על "אוזלת יד ואכיפה בררנית", והזהירו כי מדובר במעשי טרור המאיימים להצית את המדינה.
