accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

ירו לעבר בית וכלי רכב, תיעדו את עצמם - ונעצרו

דסק C14

דסק C14

כ אלול ה'תשפה (13.09.25)

1

0

like

0

dislike

שני עבריינים ירו על בית ועל כלי רכב בסכנין ותיעדו את עצמם בשעת מעשה • לאחר הדיווח ובעקבות התיעוד, השניים נעצרו והובאו לחקירה ובהמשך הם יובאו בפני שופט על מנת להאריך את מעצרם


האלימות בחברה הערבית: לפנות בוקר (שבת) התקבל דיווח על יריות לעבר בית וכלי רכב בסכנין. לאחר מכן, ובעקבות סרטון שהופץ ובו נראית פעילות העבריינים, שוטרי מחוז צפון של המשטרה הצליחו לאתר ולעצור שני חשודים בני 21 ו-23. השניים הובאו לחקירה, ובהמשך יובאו לדיון הארכת מעצר.

maximize-image
ניידת משטרה | צילום: שאטרסטוק

במשטרה מוסרים כי ב"מחוז צפון מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות פעילות מתמדת למען שמירה על ביטחון הציבור".

כזכור, ביום ראשון התקיימה פעילות של היחידות המיוחדות של המשטרה בלוד וברכס הכרמל נגד הפשיעה בחברה הערבית. בפעילות לקחו חלק הימ"ם, הגדעונים, מג"ב ושוטרי מחוז חוף ומרכז. במהלך הפעילות בלוד נעצרו ארבעה חשודים ונתפס אקדח מסוג גלוק.

עקבו אחרינו גם ב-Google News