accessibility-icon
share-icon
תקיפת בניין בעזה, ארכיון |צילום: עלי חסאן, פלאש 90
תקיפת בניין בעזה, ארכיון |צילום: עלי חסאן, פלאש 90

כוחותינו תקפו בניין רב-קומות ששימש את מחבלי חמאס בעיר עזה

דסק C14

דסק C14

כ אלול ה'תשפה (13.09.25)

9

23

like

0

dislike

המבנה הותקף לאחר שהיו בו מספר תשתיות טרור ששימשו את חמאס כדי לפגוע בכוחות צה"ל • טרם התקיפה נעשו מירב המאמצים על מנת לצמצם פגיעה באזרחים חפים מפשע, לרבות אזהרת התושבים ושימוש בחימוש מדויק • שר הביטחון מסר כי "סופת ההוריקן ממשיכה להכות בעזה. מגדל הטרור בורג' אל-נור הוקרס"


כוחותינו תקפו הערב (מוצאי שבת) בניין רב-קומות במרחב העיר עזה, בו היו מספר תשתיות צבאיות ששימשו את מחבלי חמאס נגד צה"ל. טרם התקיפה ננקטו צעדים בכדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות אזהרת האוכלוסייה, שימוש בחימוש מדויק, תצפית מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף.

maximize-image
הבניין שהותקף | צילום: דובר צה"ל

״ארגוני הטרור ברצועה מפרים באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך שימוש צבאי במוסדות אזרחיים ופועלים בנוכחות האוכלוסייה במקום״, נמסר מדובר צה״ל.

שר הביטחון ישראל כ"ץ הדגיש כי "סופת ההוריקן ממשיכה להכות בעזה. מגדל הטרור בורג' אל-נור הוקרס ותושבי עזה נדרשים להתפנות ולרדת דרומה. כוחותינו ממשיכים לסכל את תשתיות התצפית והטרור ולפלס את הדרך לכוחות המתמרנים – עד להכנעת החמאס ושחרור כל החטופים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News