כוחותינו תקפו הערב (מוצאי שבת) בניין רב-קומות במרחב העיר עזה, בו היו מספר תשתיות צבאיות ששימשו את מחבלי חמאס נגד צה"ל. טרם התקיפה ננקטו צעדים בכדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות אזהרת האוכלוסייה, שימוש בחימוש מדויק, תצפית מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף.

״ארגוני הטרור ברצועה מפרים באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך שימוש צבאי במוסדות אזרחיים ופועלים בנוכחות האוכלוסייה במקום״, נמסר מדובר צה״ל.
طيران الاحتلال يقصف برج النور السكني قرب وزارة التربية والتعليم في حي تل الهوا جنوب غربي مدينة غزة. pic.twitter.com/0sfkD9FhLs
— نور أبو ركبة | Nour Abu Rokba (@nouraborokba) September 13, 2025
שר הביטחון ישראל כ"ץ הדגיש כי "סופת ההוריקן ממשיכה להכות בעזה. מגדל הטרור בורג' אל-נור הוקרס ותושבי עזה נדרשים להתפנות ולרדת דרומה. כוחותינו ממשיכים לסכל את תשתיות התצפית והטרור ולפלס את הדרך לכוחות המתמרנים – עד להכנעת החמאס ושחרור כל החטופים".
