accessibility-icon
share-icon
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אסון בדרום: נקבע מותה של הפעוטה שנשכחה ברכב בדימונה

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

יט אלול ה'תשפה (12.09.25)

24

2

like

11

dislike

לפי כוחות הרפואה שהוזעקו לזירה, הפעוטה נשכחה ברכב למשך 3 שעות: "המשכנו בטיפול הרפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה, קירור ומתן תרופות ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים"


אסון בדרום: פעוטה כבת שנתיים נפטרה היום (שישי) לאחר מאבק על חייה, וזאת לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור בדימונה. כוחות הרפואה שהוזעקו לזירה טיפלו בפעוטה בת השנתיים כשהיא מחוסרת הכרה, ופינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב אנוש, ותך כדי פעולות החייאה – אך מותה נקבע בבית החולים.

"קיבלנו דיווח על פעוטה ששהתה זמן ממושך ברכב סגור. הגענו במהירות למקום עם ניידת טיפול נמרץ ואופנוע חירום, הובילו אותנו אל הפעוטה וראינו שהיא מחוסרת הכרה ומבצעים בה טיפול רפואי ראשוני בתדרוך מוקד 101 של מד"א", סיפרן חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אליוסף אלמליח וחובש רפואת חירום יקיר טלקר

"סיפרו לנו שהיא שהתה ברכב סגור כ-3 שעות. המשכנו בטיפול הרפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה, קירור ומתן תרופות ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה אנוש, תוך כדי פעולות החייאה".

כתבתנו לענייני פלילים מילן עמר מדווחת כי על פי המשטרה, האב הפעוטה שכח אותה ברכב, אך אין חשד למעשה פלילי, והחייאה על הפעוטה התבצעה במקום.

עקבו אחרינו גם ב-Google News