שוטרי תחנת אשדוד עצרו הלילה (בין חמישי לשישי) שני קטינים בני 15 תושבי העיר, אשר ע״פ החשד השתמשו ברכב המשפחתי ללא רשות, נהגו בפראות ללא רישיון נהיגה ונמלטו מהשוטרים תוך התנגשות בניידת משטרה.
במחסום שגרתי שביצעו השוטרים באזור התעשייה באשדוד, הבחינו ברכב חשוד שנסע בפראות ולא נענה לקריאתם לעצור. השוטרים החלו בנסיעה אחרי הרכב שנמלט תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך, חוצה רמזורים אדומים, פוגע בניידת משטרה וממשיך בנסיעה מסוכנת.
הרכב נעצר לאחר תאונה עצמית, שלאחריה נמלטו שני חשודים מהרכב ונתפסו לאחר מרדף רגלי תוך שימוש בירי באוויר. השניים הועברו לחקירה, ממנה עלה בבדיקה ראשונית כי מדובר כאמור בשני קטינים בני 15 תושבי אשדוד. בסיום החקירה יוחלט לגבי המשך מעצרם והבאתם בפני בימ״ש.
