חברי 'הפטריוטים' הגיבו הערב (חמישי) לרצח צ'רלי קירק. המגיש ינון מגל ספד לו: "כוחות רעים רצחו בן אדם גאון, שליבו במקום הנכון, אוהב ישראל, כוכב, מטאור, בן 31, איש מבריק. אני לא ידעתי מי זה, הייתי רואה את הסרטונים שלו כל הזמן, מנצח בדיבייטים, עונה לאנשים על שאלות – אתה רואה בן אדם מבריק, כואב הלב. אבל לא יסתמו לנו את הפה".
איתמר פליישמן הזהיר מפני אירוע דומה בישראל: "בואו נמנע את האסון המתקרב. אפשר לעשות את זה בעזרת מעצרים, כתבי אישום ואם יש ראיות אז גם הרשעות. לא צריך לכל אסון להיכנס עם עיניים פקוחות. אל תבואו אחרי זה ותגידו 'לא ראינו לא ידענו' – כי זו האחריות שלכם, וכל דם שיישפך פה יהיה על מי שלא אוכף את החוק, על מי שמסית בישראל".
יותם זמרי התייחס לתמיכתו הנלהבת של קירק בישראל: "הוא היה משרד הסברה של איש אחד – ידע את העובדות, ידע להילחם עליהם, ונלחם עליהם. הוא עבד בלחשוף בורות במקומות שהיא כאילו הכי אמורה לא להיות בהם – האקדמיה, המקומות האלה ושמע טיעונים כל כך מטומטמים מאנשים נאורים, שאין להם שום עמוד שדרה מוסרי".
