הערב (חמישי) התקבל דיווח על ירי בשכונת גילה בירושלים. מהפרטים הראשוניים עולה כי גבר בן 25 הגיע לבית גרושתו ההריונית, ירה בה ולאחר מכן שם קץ לחייו. צוותי הרפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותם של השניים.
במהלך השעה האחרונה, הוזעקו כוחות משטרה רבים אל השכונה. שוטרים סגרו את זירת האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. מתחקור ראשוני עלה כי מדובר בבני זוג לשעבר שנפגשו סמוך למקום מגורי האישה. בשלב מסוים, על פי החשד, ירה הגבר בגרושתו באמצעות נשק ברישיון מתוקף עיסוקו כמאבטח, ולאחר מכן ירה בעצמו.

חובשי מד"א שהגיעו למקום סיפרו: "הגענו לזירה מזעזעת, במקום שכבו גבר ואישה מחוסרי הכרה עם פציעות ירי. הגבר היה במצב קשה מאוד והורדם ומונשם במקום תוך כדי עצירת דימומים, והאישה הייתה במצב קריטי. ביצענו בה פעולות החייאה ופינינו את השניים בניידות טיפול נמרץ של מד"א כשנשקפה סכנת חיים מיידית לחייהם".
חוקרי תחנת מוריה יחד עם גורמי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים פועלים בשעה זו לאיסוף ממצאים ועדויות. מפקד מרחב ציון, תנ"צ שלומי בכר, הגיע לזירה וקיים הערכת מצב, בסיומה הורה על מיצוי מיטבי של כלל פעולות החקירה ואיסוף הממצאים. נמסר כי השניים אינם מוכרים למשטרה בתחום עבירות אלימות.
