כמו בסדרה "השוטר הטוב", רק במציאות: בית המשפט השלום בבאר שבע הרשיע היום (חמישי) בכיר בצוות הבילוש של משטרת ישראל בעבירות תקיפה ואיומים כלפי אזרח לאחר שהיכה אותו, כיוון את נשקו לראשו ואיים לירות.
הרקע לפסק הדין הוא מקרה שהתרחש לפני מספר שנים במהלך פעילות משטרתית בפזורת מולדה שבנגב, במהלכה ערכו שוטרים חיפוש בביתו של המתלונן, שניסה להימלט אך נלכד על ידם.

לאחר מכן פרצה קטטה במקום. כשהשוטר חש כי האזרח איים על חייו, הוא הפיל את המתלונן, שלף את אקדחו ואיים לירות בראשו. בפסק הדין נכתב: "המעורבים הפעילו אלימות כלפי המתלונן, ואשמתו של הנאשם הוכחה מעבר לכל ספק סביר".
