accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

שליחת חב"ד לנפאל: "לא מתרגשים מהכאוס - אבל נזהרים"

דסק C14

דסק C14

יח אלול ה'תשפה (11.09.25)

5

like

0

dislike

חני ליפשיץ, שליחת חב"ד לקטמנדו, שיתפה בריאיון לדנה ורון בתוכנית "ארבע" על הכאוס בבירת נפאל: "כרגע הצבא שולט ברחובות, אחרי כמה ימים באמת קשים" • "אנחנו כבר 25 שנה חיים בנפאל", הוסיפה ליפשיץ, "לא מתרגשים משום דבר - הפעם אנחנו קצת יותר נזהרים"


חני ליפשיץ, שליחת חב"ד לקטמנדו, שיתפה היום (חמישי) בריאיון לדנה ורון בתוכנית "ארבע" על הכאוס בבירת נפאל: "כרגע הצבא שולט ברחובות, אחרי כמה ימים באמת קשים – הכל סגור, אסור לצאת מהבית, אסור לצאת מהבית חב"ד".

"אנחנו כבר 25 שנה חיים בנפאל", הוסיפה ליפשיץ, "לא מתרגשים משום דבר. נכון שהפעם זה נראה קצת יותר רציני, והפעם אנחנו קצת יותר נזהרים, ובאמת לא יוצאים מהבתים ולא מקלים ראש בבלגן שיש בחוץ. אבל אני כל הזמן מזכירה שזה לא הבלגן שלנו, ומשתדלים להתרחק מכל ההמון הסוער".

maximize-image
המהומות בנפאל | צילום: רויטרס

שליחת חב"ד הסבירה על הרקע למהומות: "יש את השלטון העשיר, ויש את העם הנפאלי – שבשנת 2025 עדיין אין לו חשמל ומים, הוא תקוע מאות שנים אחורה בלי סיבה נראית לעין, כי המקום הזה הרי מקום מתוייר – אפשר היה לעשות כל כך הרבה מיזמים יפים וטובים".

"הפעם זה התפרץ באמת בגלל משהו קטן", ציינה ליפשיץ, "שהחליטו לסגור את הרשתות החברתיות, אז הצעירים אמרו שרוצים לסגור את הרשתות בגלל שרוצים להשתיק אותם – שם הם מביאים את המחאות שלהם. הממשל טען שזה לא קשור – ומכאן עד לבלגן הדרך הייתה קצרה ממש".

עקבו אחרינו גם ב-Google News