בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (חמישי) חמש שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי על השוטר לשעבר רוני עאסף, שהורשע על פי הודאתו בשורת עבירות חמורות ובהן גניבה, סחר בנשק, החזקת תחמושת, קשירת קשר לפשע וגניבה בידי עובד ציבור. את המעשים ביצע עאסף בתקופה שבין מאי 2022 לאפריל 2023, עת שירת בשירות חובה במשטרה, יחד עם שותפים נוספים, שגם נגדם הוגשו כתבי אישום.
מגזר הדין עולה כי עאסף ניצל את תפקידו ואת האמון שניתן בו כדי ליטול מפתחות לחדר הציוד בתחנה ולהוציא ממנו מכלולי רובי M16. במקרים נוספים גנב ומכר שלא כדין מאות כדורי M16 וקופסאות תחמושת לאקדחים בקוטר 9 מ"מ. בנוסף, גנב אלפי שקלים במזומן מיומן התחנה, השתמש בפרטי אשראי של שוטר ששירת עמו וביצע באמצעותם חיובים בסכומים של אלפי שקלים. עוד הורשע בחדירה למערכות מידע משטרתיות ובמסירת פרטים מתוכן למקורביו.

במסגרת הטיעונים לעונש ביקשה מח״ש לגזור עליו שש שנות מאסר בפועל, בטענה כי מדובר בעבירות חמורות שנעשו מתוך תכנון ותאוות בצע, וכי הנאשם שימש "הרוח החיה" מאחורי המעשים. עו״ד דניאל ארפי, שייצג את מח״ש, הדגיש כי יש להחמיר בענישה בעבירות נשק בכלל ובעבירות סחר בנשק בפרט.
בסופו של דבר גזר בית המשפט על עאסף חמש שנות מאסר בפועל, שנה וחצי מאסר על תנאי וישלם קנס בסך 10,000 שקלים. ההליכים נגד יתר המעורבים בפרשה הסתיימו זה מכבר.
