שירי ספיר, סגנית יו"ר המפלגה הרפובליקנית באריזונה וחברתו הקרובה של קירק, ספדה לו הבוקר (חמישי) בריאיון לטל מאיר וסיפרה על פעילותו הציבורית חסרת התחליף. "הוא עבר לאריזונה עם המכונה הפוליטית שלו והפך לכוח שמרני אדיר, ממש יד ביד עם טראמפ. הוא היה מעורב מאוד במאבקים על החינוך ובפוליטיקה המקומית – אי אפשר לתאר את כמות המעורבות שלו".
לדבריה, האיום על חייו היה ברור כבר תקופה: "תמיד כשהוא השתתף באירועים הייתה אבטחה, כי הוא היה הקול הכי חזק ושמרני בארצות הברית בעשור האחרון. אני לא מצליחה להבין איך זה קרה, זה מאוד מוזר שלא הייתה אבטחה יותר גדולה". ספיר הוסיפה כי תחושת האובדן "עצומה, כאילו נרצח סגן נשיא ארה"ב – כך זה מרגיש כאן באריזונה".

ספיר הדגישה את תמיכתו הרבה של קירק בישראל: "הוא ביקר כאן, התפלל בכותל, והיה הקול השמרני הבולט ביותר שתמך באופן חד-משמעי בזכותה של ישראל להגן על עצמה. הוא היה נוצרי אדוק, חכם ומבריק, עם ידע נרחב גם בתנ"ך. את המורשת שלו לא נוכל להחליף, אבל Turning Point USA, הארגון שהקים, ימשיך את דרכו".
