במהלך פעילות של כוחותינו בטולכרם שבחטיבת אפרים שהתרחשה היום (חמישי), רכב צבאי מסוג "פנתר" נפגע כתוצאה מפיצוץ מטען על גדר המערכת.

כתוצאה מהפיצוץ, שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. בתגובה, צה"ל הטיל כתר על העיר ולוחמינו מבצעים חסימות ובידוקים במרחב.

