לאחר שהמאבטחים הצליחו להרחיק את האנרכיסטיות שפרצו אמש (רביעי) לאולפן הפטריוטים תוך כדי השידור, בקריאה לכניעת ישראל לארגון הטרור הרצחני חמאס, התייחסו בפאנל לסדרת ההאירועים בהומור והציניות המאפיינים את התוכנית.

צפו: כך נראתה הפריצה של האנרכיסטיות לאולפן הפטריוטים
ראשון, הגיב מנחה התוכנית ינון מגל בציניות: "אני שוכנעתי, אני חושב שצריך להפסיק את המלחמה, האירוע הזה שינה את דעתי, הוא היה מנומק, הם באו עם חולצות".
לאחר מכן, התייחס לאירוע גם איתמר פליישמן. "אני הייתי בטוח שזה האקסיות שלי", אמר הפאנליסט, וגרם לכל הנוכחים לצחוק. "מה שראיתם פה זה תצוגה של נרקיסיזם בצורה הכי טהורה שלו: חמש בנות שלא ידעו יום של רוע בחיים שלהן, אבל הן חושבות שהן יכולות לבוא למקום שבו מתקיים דיון תרבותי, לחטוף ולנצל את זמן המסך שלו – הנחמה היא שהן באו לכאן – לאיפה שהעם מסתכל".
גם הפאנליסט יותם זמרי התייחס לאירוע: "באו עם חולצות של 'מתי נגיד די', שום דבר צהוב כמו שנהוג. החטופים, גם בקרב המובילים של המחאה, הם איזה מסר משני – העניין הוא להפסיק את המלחמה".
