accessibility-icon
share-icon
צילום: מסך

צפו: כך נראתה הפריצה של האנרכיסטיות לאולפן הפטריוטים

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יז אלול ה'תשפה (10.09.25)

335

45

like

57

dislike

מספר אנרכיסטיות פרצו אל תוך אולפן הפטריוטים תוך כדי שידור וקראו לסיום המלחמה וכניעה לארגון הטרור הרצחני חמאס • מנחה התוכנית ינון מגל ניסה להוציא אותן מהאולפן • משתתף הפאנל יותם זמרי רמז בהומור ושעשוע לשיתוף פעולה מצד משתתף אחר בפאנל


במהלך תוכנית הפטריוטים ששודרה היום (רביעי) פרצו במהלך השידור מספר אנרכיסטיות אל מרכז האולפן, והציגו חולצות על גופן שעליהן נכתב "מתי נגיד די?" כשכוונתן – דחיפת מדינת ישראל לסיום המלחמה וכניעה לארגון הטרור הרצחני חמאס.

מנחה התוכנית ינון מגל קם אליהן, קרא את הכיתוב שעל חולצתן ואמר להן בתגובה "הנה, עכשיו אני אומר די". הפורצות ניסו לצעוק עליו בחזרה אך הוא סירב להתרגש, וציין בפניהן כי הוא לא נבהל מההתנהגות שלהן.

maximize-image
ארכיון | צילום: ערוץ 14

משתתף הפאנל, יותם זמרי, הגיב לאירוע בשעשוע, בעוד המאבטחים מנסים להרחיק את האנרכיסטיות מהאולפן, וקרא בציניות לכיוונו של הפאנליסט גיא מרוז: "אני לא רוצה לרמוז, אבל אני חושב שהייתה עזרה מבפנים… הוא יושב שם!"

לבסוף, הפורצות פונו מהאולפן תוך קריאות נגד המלחמה הצודקת של ישראל בארגון הטרור הרצחני חמאס, והתוכנית יצאה לפרסומות. מאוחר יותר, תנועת השמאל הקיצוני "עומדים ביחד" לקחה אחריות על האירוע.

עקבו אחרינו גם ב-Google News