מכבית מאייר, דודתם של גלי וזיו ברמן, שחטופים בעזה כבר 705 ימים, התראיינה היום (רביעי) לתוכנית "ארבע" עם אמיר איבגי. היום מציינים השניים את יום הולדתם ה-28 – יום הולדת שני שלהם בשבי חמאס.
מאייר שיתפה: "קודם כול זה באמת יום שכל כך חששנו שהוא יגיע. כל יום מאז שהם נחטפו הוא גיהינום עבורם ועבורנו. אבל יום הולדת שני, בזמן שהם שם, זה כל כך קשה ומייסר".

לדבריה, גם מה שקרה אתמול בדוחא מצטרף לסל הפחדים של המשפחה: "אנחנו למעשה לא יודעים מה מקרב ומה מרחיק, ואין לנו מושג מהן ההשלכות של מה שקרה אתמול – ואני לא חושבת שלמישהו יש מושג על כך".
על התאומים סיפרה מאייר: "גלי וזיווי הם תאומים בלתי נפרדים, שכל מהלך חייהם היה ביחד. הם עשו את הכול יחד – תחומי עניין, חברים, הכל. מאז החטיפה הם הופרדו באכזריות, לפי עדויות שקיבלנו לאורך הזמן. אנחנו רק יכולים להתפלל שאולי חיברו אותם לאחרונה, גם אם אין לנו שום מידע ויזואלי או ידיעה על מצבם הנוכחי".

מאייר סיימה באופטימיות: "גם אם הם לא ביחד, הם מעבירים אנרגיות וכוח אחד לשני, כמו שתאומים יודעים לעשות – גם אם זה לא במגע פיזי".
