accessibility-icon
share-icon
מתוך "יומן צהריים"

מצמרר: גלי וזיו ברמן מציינים יום הולדת שני בגיהינום חמאס

דסק C14

דסק C14

יז אלול ה'תשפה (10.09.25)

7

11

like

1

dislike

לפני שנתיים חגגו התאומים זיו וגלי ברמן יום הולדת בחיק המשפחה והחברים - רוקדים ומחויכים • איש מהם לא העלה על דעתו שאת שני ימי ההולדת הבאים יציינו בשבי חמאס • בריאיון ל"יומן צהריים" סיפר אחיהם לירן: "זה אחד מציוני הדרך שהכי פחדתי מהם"


תאריך שאמור היה להיות מלא באושר ושמחה, חגיגה כפולה לתאומים זיו וגלי ברמן, הפך ליום הולדת שני בגיהינום חמאס. לירן, אחיהם הגדול, סיפר בראיון ל"יומן צהריים" על התחושות הקשות שמלוות את היום הזה: "זה אחד הציוני דרך שהכי פחדתי מהם. הרבה יותר מיום ה-700 למשל".

לירן, עצר לרגע ושיחזר בכאב את יום ההולדת האחרון של האחים בחיק המשפחה: "יש תמונה שאמילי הביאה להם עוגה, הם מחזיקים עוגה ביחד, מחובקים מחוץ לחדרים שלהם".

maximize-image
גלי וזיו ברמן, יחד עם אמילי דמארי | צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

השנה בחרה המשפחה לציין את היום אחרת: "אמא ביקשה שהפעם לא יהיה אירוע גדול, לא יהיו מיצגים. בשנה שעברה עשינו מיצג גדול בכיכר חטופים ובמוזיאון תל אביב. השנה פשוט בחרנו לא לעשות כלום. כל אחד יתייחד עם האהבה שלו לגלי וזיו איפה שהוא יכול. אנחנו לא ננוח, נזכיר שהם ועוד 46 חטופים עדיין שם, ונעשה הכול להחזיר אותם הביתה".

בדבריו, שירטט האח את דמותם של זיו וגלי: "הם היו מרכז העניינים בלב החברים שלהם. הם חסרים לכל כך הרבה אנשים – לנו, לחברים שלהם וגם לאנשים שלא הכירו אותם לפני. היום גלי וזיוי הם כבר של כולם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News