תאריך שאמור היה להיות מלא באושר ושמחה, חגיגה כפולה לתאומים זיו וגלי ברמן, הפך ליום הולדת שני בגיהינום חמאס. לירן, אחיהם הגדול, סיפר בראיון ל"יומן צהריים" על התחושות הקשות שמלוות את היום הזה: "זה אחד הציוני דרך שהכי פחדתי מהם. הרבה יותר מיום ה-700 למשל".
לירן, עצר לרגע ושיחזר בכאב את יום ההולדת האחרון של האחים בחיק המשפחה: "יש תמונה שאמילי הביאה להם עוגה, הם מחזיקים עוגה ביחד, מחובקים מחוץ לחדרים שלהם".

השנה בחרה המשפחה לציין את היום אחרת: "אמא ביקשה שהפעם לא יהיה אירוע גדול, לא יהיו מיצגים. בשנה שעברה עשינו מיצג גדול בכיכר חטופים ובמוזיאון תל אביב. השנה פשוט בחרנו לא לעשות כלום. כל אחד יתייחד עם האהבה שלו לגלי וזיו איפה שהוא יכול. אנחנו לא ננוח, נזכיר שהם ועוד 46 חטופים עדיין שם, ונעשה הכול להחזיר אותם הביתה".
בדבריו, שירטט האח את דמותם של זיו וגלי: "הם היו מרכז העניינים בלב החברים שלהם. הם חסרים לכל כך הרבה אנשים – לנו, לחברים שלהם וגם לאנשים שלא הכירו אותם לפני. היום גלי וזיוי הם כבר של כולם".
