צה"ל אישר היום (רביעי) כי תקף בהובלת פיקוד הדרום בניין רב קומות בעיר עזה שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס. הבניין שימש להצבת אמצעי איסוף מודיעין ועמדות תצפית, לצורך מעקב אחר מיקום כוחות צה"ל וקידום טרור נגד ישראל.

לאחר הודעת הפינוי: צה"ל תקף את בניין טיבה בשכונת רימאל בעזה
42
10.09.25|שירה קריפס
טרם התקיפה ננקטו מספר צעדים לצמצום הסיכון לפגיעה באזרחים, ביניהם אזהרות לאוכלוסייה, שימוש בחימוש מדויק, תצפית מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף. צה"ל ציין כי ארגוני הטרור ברצועה מפרים באופן שיטתי את הדין הבינלאומי ומשתמשים במוסדות אזרחיים ככיסוי לפעילות צבאית.

בסרטונים שפורסמו מהרגעים הראשונים של התקיפה נראה הבניין קורס בהדרגה, בעוד טילים נוספים נוחתים במקום ויוצרים הרס רב, עם ענני עשן שנראים למרחוק.
