accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות
צילום: רשתות ערביות

צה"ל מאשר: כוחותינו תקפו בניין רב קומות בעיר עזה

שירה קריפס

שירה קריפס

יז אלול ה'תשפה (10.09.25)

5

6

like

0

dislike

צה"ל תקף היום בניין רב קומות בעיר עזה • הבניין שימש את חמאס להצבת אמצעי איסוף מודיעין ועמדות תצפית • בסרטונים מהתקיפה נראה הבניין קורס בהדרגה, בעוד טילים נוספים גורמים להרס רב ועשן סמיך מיתמר מהאזור


צה"ל אישר היום (רביעי) כי תקף בהובלת פיקוד הדרום בניין רב קומות בעיר עזה שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס. הבניין שימש להצבת אמצעי איסוף מודיעין ועמדות תצפית, לצורך מעקב אחר מיקום כוחות צה"ל וקידום טרור נגד ישראל.

לאחר הודעת הפינוי: צה"ל תקף את בניין טיבה בשכונת רימאל בעזה

לאחר הודעת הפינוי: צה"ל תקף את בניין טיבה בשכונת רימאל בעזה

42
10.09.25|שירה קריפס

טרם התקיפה ננקטו מספר צעדים לצמצום הסיכון לפגיעה באזרחים, ביניהם אזהרות לאוכלוסייה, שימוש בחימוש מדויק, תצפית מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף. צה"ל ציין כי ארגוני הטרור ברצועה מפרים באופן שיטתי את הדין הבינלאומי ומשתמשים במוסדות אזרחיים ככיסוי לפעילות צבאית.

maximize-image
צילום: דובר צה"ל

בסרטונים שפורסמו מהרגעים הראשונים של התקיפה נראה הבניין קורס בהדרגה, בעוד טילים נוספים נוחתים במקום ויוצרים הרס רב, עם ענני עשן שנראים למרחוק.

עקבו אחרינו גם ב-Google News