לאחר פרסום עדותו הקשה של המתיישב, שטען כי עבר התעללות מצד חוקרי השב"כ, לרבות הטרדה מינית, ארגון חוננו פנה היום (רביעי) ליועמ"ש השב"כ בדרישה להעביר את החקירה לידי המשטרה: "נמשיך להיאבק משפטית ברמיסת זכויות המתיישבים בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו".
במכתבו ציין עו"ד שימשילשווילי כי השב"כ מפעיל כלי חקירה השמורים למחבלים כנגד המתיישבים: "אין המדובר בהתנהלות של חקירה רגילה אלא של חקירה תוך נקיטת בכל הכלים השמורים למקרים חריגים וקיצוניים ביותר של "פצצות מתקתקות". נדמה כי החטיבה היהודית בחרה לנקוט ברף החמור ביותר והקיצוני ביותר נגד צעירים נעדרי עבר פלילי".

בסיום מכתבו דורש עו"ד שימשילשווילי להעביר את חקירת המתיישבים למשטרה: "אני דורש בתוקף כי תורה באופן מידי להעביר את התיקים לחקירה מלאה של משטרת ישראל, כאשר היחידה המרכזית של ירושלים, המנוסה בחקירת חקירות מורכבות וסבוכות, יכולה להתמודד לבדה עם חקירת אירוע של מחאה".
עוד הוסיף שימשילשווילי: "קיבלנו הבוקר תזכורת קשה מה קורה כאשר השב"כ עסוק ברדיפה אחרי מתיישבים במקום להשקיע את כל כוחו בחיסול איובי ישראל. אני קורא למקבלי ההחלטות להתעורר ולהפיק לקחים לפני שנגיע חלילה לטבח נוסף. אנו נמשיך להיאבק משפטית ברמיסת זכויות המתיישבים בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו".
