צה"ל תקף היום (רביעי) את בניין טייבה 2 בשכונת רימאל במערב עזה, סמוך לנמל הדייגים. התקיפה התבצעה זמן קצר לאחר הודעת פינוי דחופה שפרסם דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי, לתושבי הבניין והסביבה.
בהודעת הפינוי נכתב: "אזהרה דחופה לכל מי שטרם התפנה מאזור נמל עזה ושכונת רימאל הדרומית בבלוקים 663, 785, 786 ו־787, ובמיוחד לשוהים במגדל טייבה 2 (המסומן באדום) ובאוהלים הסמוכים ברחוב ראשיד".
אדרעי ציין כי צה"ל עתיד לתקוף את המבנה "בעקבות הימצאות תשתיות טרור של חמאס בתוכו או בסמוך אליו". הוא קרא לאזרחים להתפנות באופן מיידי מהאזור דרומה – אל המרחב ההומניטרי באזור המוואסי בח'אן יונס.
כזכור, אמש כוחותינו תקפו בניין רב-קומות נוסף במרחב העיר עזה, ששימש את ארגון הטרור חמאס. במבנה הוסתרו מראש אמצעי איסוף מודיעין, מטעני נפץ ועמדות תצפית, שהופעלו בידי המחבלים לאורך הלחימה לצורך תכנון וקידום פיגועים.
