דובר צה"ל בערבית, אלוף־משנה אביחי אדרעי, פרסם הבוקר (רביעי) הודעת פינוי דחופה לתושבי בניין בעיר עזה, לקראת תקיפה מתוכננת של חיל האוויר.

בהודעה נכתב: "אזהרה דחופה לכל מי שטרם התפנה מאזור נמל עזה ושכונת רימאל הדרומית בבלוקים 663, 785, 786 ו־787, ובמיוחד לשוהים במגדל טייבה 2 (המסומן באדום) ובאוהלים הסמוכים ברחוב ראשיד".
#عاجل ‼️ انذار عاجل إلى كل من لم يخل بعد منطقة ميناء غزة وحي الرمال الجنوبي في البلوكات 663، 785، 786، 787، وبشكل خاص في برج طيبة 2 المحدد بالأحمر وفي الخيام القريبة منه والواقع في شارع
⭕️سيهاجم جيش الدفاع المبنى في الوقت القريب نظرًا لوجود بنى تحتية إرهابية لحماس داخله أو… pic.twitter.com/h46PHPA6uY
— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) September 10, 2025
עוד ציין אדרעי כי צה"ל עתיד לתקוף את המבנה "בעקבות הימצאות תשתיות טרור של חמאס בתוכו או בסמוך אליו". הוא קרא לאזרחים להתפנות באופן מיידי מהאזור דרומה – אל המרחב ההומניטרי באזור המוואסי בח'אן יונס.
