accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

שני נהגי אוטובוס נעצרו בחשד להסתה אחרי הפיגוע בירושלים

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יז אלול ה'תשפה (10.09.25)

37

7

like

2

dislike

שני נהגי אוטובוס מהגליל נעצרו בידי שוטרי המחוז הצפוני, לאחר שבקבוצת וואטסאפ פנימית שלחו הודעות מסיתות ושמחו על מות הנרצחים בפיגוע בירושלים • המשטרה מייחסת להם עבירות של הסתה למעשה טרור והזדהות עם ארגון טרור


שני נהגי אוטובוס מהגליל נעצרו בימים האחרונים על ידי שוטרי המחוז הצפוני, לאחר שבקבוצת וואטסאפ פנימית של נהגי החברה בה הם עובדים שלחו מסרים מסיתים ושמחו על מות הנרצחים בפיגוע הירי הקטלני שאירע בצומת רמות בירושלים.

על פי החקירה, הנהג הראשון, תושב שפרעם בן 31, כתב בקבוצה כי "שאלוהים לא יסלח למחבל, רק ארבעה נרצחו, חבל על נשמתו" והוסיף: "לפחות היה צריך 50". הנהג השני, תושב סלמה בן 25, הגיב לתמונה של אחד הנרצחים באמצעות תמונה של

maximize-image
חסן נסראללה מרים "לחיים" | צילום: דוברות המשטרה

.במשטרה ציינו כי ההודעות שהופצו בקבוצה נבחנו מול הגורמים הרלוונטיים, וכי הוחלט שמדובר בחשד לעבירות של הסתה למעשה טרור והזדהות פומבית עם ארגון טרור. בעקבות זאת, ניתן אישור לעצור את השניים.

הנהג הראשון נעצר ב-08 בספטמבר, ובית המשפט האריך את מעצרו עד ל-14 בספטמבר. הנהג השני נעצר אמש, והבוקר צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט. ממשטרת ישראל נמסר כי "נפעל בנחישות ובמלוא החומרה נגד כל גילוי הסתה, תמיכה או עידוד לארגוני טרור, ונמצה את הדין עם המעורבים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News