לאחר התקיפה היום (שלישי) בדוחא שכוונה לבכירי ארגון הטרור חמאס, פיקוד העורף הודיע כי מדיניות ההתגוננות נותרת ללא שינוי. המדיניות בתוקף החל מיום שלישי, 09 בספטמבר 2025, בשעה 18:00 ועד ליום שלישי, 16 בספטמבר 2025, בשעה 20:00.

כזכור, כוחותינו תקפו באופן ממוקד את צמרת הנהגת חמאס בדוחא, בירת קטאר. על פי הדיווחים, התקיפה בוצעה בזמן בו דנו בכירי ארגון הטרור הרצחני בהצעת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וברשתות הערביות מדווחים כי מספר בכירים חוסלו.
בכיר ישראלי מסר פרטים נוספים ואישר כי בין יעדי התקיפה היו בכירי הלשכה המדינית של חמאס, חליל אל חיה וזאהר ג'בארין. "אנו ממתינים לתוצאות התקיפה". בתוך כך, שגרירות ארה"ב בדוחא קראה לאזרחים אמריקאים הנמצאים בקטאר להיכנס למרחבים מוגנים ולהימנע מנוכחות במרחב הציבורי.
