צביקה מור, אביו של החטוף איתן מור שנמצא בעזה כבר 704 ימים, התייחס היום (שלישי) בריאיון לאמיר איבגי לתקיפה הישראלית בדוחא, במהלכה הותקפה צמרת הנהגת חמאס. מור לא הסתיר את התרגשותו ואמר: "אני בטוח שהיום אני קרוב הרבה יותר מכל הימים הקודמים לחבק את הבן שלי. זה יום שמח לישראל".

ישראל תקפה בכירי חמאס על אדמת קטאר: "הלכנו על כל הקופה"
מור סיפר על הרגע שבו שמע על התקיפה: "יצאתי החוצה למרפסת, איפה שתלוי דגל ישראל מאז תחילת המלחמה, והסתכלתי עליו בגאווה. אני גאה כאזרח ישראלי בממשלת ישראל ובכוחות הביטחון על הביצוע המדויק. זה פשוט מדהים – הלב שלי מלא בשמחה".
לדבריו, ייתכן שהתקיפה תשנה את מאזן הכוחות מול חמאס: "יכול להיות שבדוחא לא נשאר מישהו שיעשה איתנו משא ומתן, ומעכשיו נשארו רק החמאסניקים במנהרות – כאלה שלא ראו אור שמש חודשים רבים ומתגעגעים למשפחות ולילדים שלהם. ייתכן שזה יתמרץ אותם לצאת החוצה, להניח את הנשק ולהחזיר את יקירנו. זה יום שמח לעם ישראל".
