שמתם לב להיסטריה בקרב הגורמים שהובילו לאסון של השבעה באוקטובר? הפטרושקות, הגלעד שרים, פורום הסרבנים ("מפסיקי ההתנדבות") "הטייסים" המופקרים מפורום 555, האחים לנשק, ודומיהם. הם מבינים היטב שיומם קרב.
הקריאות להפסקת ההתנדבות בחייל האוויר, האמירות של דני קושמרו "אין לנו חיל אוויר", ההודאה של מפקד חיל האוויר לפני השבעה באוקטובר שהכשירות של חייל האוויר נפגעה, העובדה שחייל האוויר לא תפקד בשמונה השעות הראשונות בשבעה באוקטובר – כל אלו הם עדות חד משמעית להפקרות של האנשים החצופים, היהירים והאלימים האלה, שבהבל פיהם קראו למוטט את הצבא, ולצערנו הצליחו במשימתם. והם "הצליחו" על הגב של הצעירים במסיבת הנובה, על גבם של תושבי הקיבוצים בעוטף עזה, על הגב של כולנו.

אנחנו נשפוט כל אחד ואחת מכם. יומכם יגיע, ולכן הם מגישים איומים בתביעות השתקה כנגד נוה דרומי מ-i24, כנגד תמיר מורג מערוץ 14, וכנגד רבים אחרים שחשפו את קלונם ברבים. אבל זה לא יעזור להם. האמת בחוץ וקלונם בראש חוצות.
אלו הם אנשים דוחים ואלימים. אנשים שהרסו את המדינה. וכן, אם המדינה לא מתאימה לכם כי "גנבו לכם את המדינה", אז אתם מוזמנים לארוז את המזוודות ולעוף מכאן כמה שיותר מהר. יש הרבה מאוד אנשים מוכשרים שאתם חסמתם לאורך כל השנים, שישמחו למלא את תפקידכם, ויעשו זאת הרבה יותר טוב מכם.
אהה, בעצם, אתם לא ממש יכולים לברוח מכאן. כי הסנקציות מחכות לכם בארצות הברית. שמתם לב להיסטריה בקרב הגורמים שהובילו לאסון של השבעה באוקטובר? הפטרושקות, הגלעד שרים, פורום הסרבנים ("מפסיקי ההתנדבות") "הטייסים" המופקרים מפורום 555, האחים לנשק, ודומיהם. הם מבינים היטב שיומם קרב.
