היום קיבלנו עוד תזכורת כואבת לטרור הפלשתיני שלרגע לא מרפה. המרצחים הפלשתינים לא זקוקים לסיבה מיוחדת כדי לרצוח יהודים, זה לא "הכיבוש", זה לא "המצור", זה הרצון למחוק את מדינת ישראל מהמפה.
גם היום כבר שמעתי פרשנים מדברים על כך שהרשות הפלשתינית מנסה למנוע פיגועים, "לרשות אין אינטרס לתת יד לטרור לפרוח, היא רוצה שמדינות העולם יכירו במדינה פלשתינית", אמרו הפרשנים
בוקר טוב ליושבי האולפנים – הרשות הפלשתינית לא הפסיקה לרגע לשלם משכורות למחבלים. כמעט מיליארד וחצי מתקציב הרשות – הולך לתשלומים למרצחים הנתעבים האלו.

ובזמן שיהודים נרצחים, העולם ממשיך לבחור בצד הלא נכון של ההיסטוריה. הניסיונות לכפות על ישראל מדינה פלשתינית בלב הארץ הם לא פחות מבזויים. קרוב ל-1000 פיגועים סוכלו השנה על פי הערכות שב"כ. זו הרשות שמממנת ותומכת בטרור, מתגמלת את רוצחי היהודים ומחנכת דור שלם לשנאה.
מול מציאות כזו, האחריות שלנו ברורה: להתחיל להחיל את חוק גירוש משפחות מחבלים, לא לחכות חודשים עד שנהרסים הבתים שלהם ולהתעורר מהפנטזיה שהרשות הפלסטינית עדיפה על חמאס. ועד שזה יקרה והממשלה תתעורר – שאו נשק. הוא מציל חיים.
