accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל לאחר הפיגוע בירושלים: נרדוף את קיני הטרור בכל מקום

דסק C14

דסק C14

טו אלול ה'תשפה (08.09.25)

23

6

like

0

dislike

הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, סייר בנקודת תצפית על הכפר ממנו יצאו המחבלים שביצעו את הפיגוע הקשה הבוקר בירושלים • מדבריו של הרמטכ״ל: "נמשיך במאמץ מבצעי ומודיעיני נחוש ומתמשך, נרדוף אחרי קיני הטרור בכל מקום" • בנוסף, הרמטכ"ל התייחס ללוחם מחטיבת החשמונאים שחיסל את המחבל ואמר: "זו דוגמה לקצה המבצעי שמצופה מלוחמי צה"ל.


הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, סייר היום (שני) בנקודת תצפית על הכפר ממנו יצאו המחבלים שביצעו את הפיגוע הקשה הבוקר בירושלים. זמיר קיים הערכת מצב בשטח יחד עם מפקד פיקוד המרכז, אלוף אבי בלוט, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף קובי הלר, ומפקדים נוספים.

מדבריו של הרמטכ"ל: "הנחתי על סגר מלא של המרחב ממנו יצאו המחבלים. נמשיך במאמץ מבצעי ומודיעיני נחוש ומתמשך, נרדוף אחרי קיני הטרור בכל מקום ונסכל את תשתיות הטרור ומארגניו. עלינו ללמוד, לתחקר ולהפיק את הלקחים".

maximize-image
רמטכ״ל בתצפית על הכפר ממנו יצאו המחבלים צילום: דובר צה"ל

עוד הוסיף כי "אנחנו בעיצומו של יום עם פעילות עצימה בכל הגזרות, מרחיבים את הפעולה להכרעת החמאס ופועלים בצורה התקפית ויזומה בכל מקום".

בנוסף, הרמטכ"ל התייחס ללוחם מחטיבת החשמונאים שחיסל את המחבל ואמר: "זו דוגמה לקצה המבצעי שמצופה מלוחמי צה"ל. הערכה רבה על קור הרוח והחתירה למגע שהפגינו". בסיום דבריו שלח תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחל החלמה מהירה לפצועים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News