כוחותינו עצרו היום (שני) מחבלת מהעיר יטא, ששוחררה לפני מספר חודשים במסגרת עסקת החטופים, לאחר שעל פי החשד המשיכה לעסוק בהסתה לטרור ובפגיעה בכוחות הביטחון.
בין דברי ההסתה שפרסמו: לאחר נפילתו של חייל צה"ל ברצועת עזה כתבה – “מזלו של החייל היה רע… ובקרוב גורלו של החייל הבא יהיה טוב יותר, כשבוי חדש שבידינו, שמעו והפנימו”. במתקפת הטילים מאיראן במבצע "עם כלביא" חגגה: “המראות משמחים את הלב, ואללה. שאללה יהרוס אותך עוד ועוד, הלוואי”.

המעצר התבצע על בסיס מידע שהתקבל ביחידת רא"ה במחוז ש"י ובפיקוד מרכז של צה"ל, אשר הצביע על כך שהחשודה, ששוחררה לפני מספר חודשים בעסקת החטופים, משויכת לארגון הטרור חמאס וממשיכה בפעילות הסתה נגד מדינת ישראל וכוחות הביטחון.
במהלך החיפוש בביתה נתפסו מכשיר הטלפון הנייד שלה ושני מחשבים, ששימשו על פי החשד להפצת התכנים המסיתים.
