ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לזירת הפיגוע הרצחני בירושלים ודיבר על זירת הטרור הערבי שיוצא מיהודה ושומרון. "אנחנו במלחמה נגד הטרור בכמה חזיתות", אמר נתניהו בהצהרה יחד עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. הוא הבטיח לגבי הטרור: "נעצים את הפעולות שלנו".
לדבריו, "אנחנו במרדף וכיתור של הכפרים שמהם באו המרצחים. נשיג את כל מי שסייע בידם וששילח אותם וננקוט בצעדים קשים עוד יותר. אנחנו במלחמה, במלחמה עצימה נגד הטרור בכמה חזיתות. ראשית אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים, וכמובן איחולי החלמה לפצועים".
נתניהו הוסיף: "כשאני אומר שאנחנו במלחמה עצימה בכמה חזיתות, יש לנו כמובן הצלחות אדירות נגד משטרי הטרור, נגד ארגוני הטרור. אבל המלחמה נמשכת – גם ברצועת עזה שבה נחריב את החמאס כפי שהבטחנו ונשחרר את חטופינו, כל חטופינו, ולצערנו גם בירושלים".
הוא ציין כי "ביהודה ושומרון פעלנו בתקיפות רבה מאוד. השב"כ וצה"ל וגם משטרת ישראל סיכלו מאות פיגועים השנה, אבל לצערנו לא בבוקר הזה. אנחנו עכשיו במרדף וכיתור של הכפרים שמהם באו המרצחים. אנחנו נשיג את כל מי שסייע בידם, כל מי ששילח אותם, ואנחנו ננקוט בצעדים קשים עוד יותר.
"אני רוצה לומר בצורה הכי ברורה: הרציחות הללו, הפיגועים הללו, בכל הגזרות, הם לא מרפים את ידינו. הם רק מגדילים את הנחישות שלנו להשלים את המשימות שלקחנו על עצמנו, גם בעזה, גם ביהודה ובשומרון, בכל מקום. אנחנו נלחמים בטרור – במשטר הטרור של החות'ים, באיראן שמגבה את כולם, בעזה, בלבנון, בחיזבאללה, בכל הגזרות. אנחנו לא מרפים וגם לא נרפה. אנחנו נעצים את הפעולות שלנו, ואנחנו נשיג את כל המטרות שלנו", סיים.
