מלכה עדת ראייה מהפיגוע בצומת רמות בירושלים סיפרה היום (שני) בריאיון לעכשיו 14: "הנהג יצא מהאוטובוס לפני מסע הירי, דיבר בטלפון, חזר לקחת את הדברים שלו – וברח. מיד אחרי זה המחבלים נכנסו".
לדבריה, "זה לא יכול להיות שאין פה שיתוף פעולה. כי הנהג לא רצה לנסוע. יש פה המון אברכים שיכולים להעיד, לא רק אני. איכשהו הנהג דיבר בטלפון, ואני לא יודעת מה זה היה".

מלכה תיארה את האירוע הקשה: "אי אפשר לתאר כמה יריות היו. איך שירדנו המחבלים התחילו לירות בנו – זה היה נורא ואיום".
כזכור, בפיגוע נרצחו חמישה בני אדם, שבעה נפצעו באורח קשה, שניים במצב בינוני ועוד שלושה במצב קל. בתיעודים מהזירה נראים עשרות אנשים בורחים מהצומת העמוסה ברכבים ובאוטובוסים, תוך שהם נמלטים בריצה תחת קולות ירי וצעקות.
